image راهنمای خرید لپ تاپ (درباره‌ی CPU نوت‌بوک)

با ما تماس بگیرید...

ارسال پیام
  • en
  • fa

خدمات پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه

  • ارائه راه‌کارهای ارتقاء و رفع مشکلات اساسی شبکه کامپیوتری
  • راه اندازی و پیکربندی انواع سرویس‌ها و خدمات در لایه‌های مختلف شبکه کامپیوتری
  • نصب و راه‌اندازی سرویس‌های ضروری جهت مدیریت و پشتیبانی شبکه کامپیوتری
  • اتصال شبکه شعب سازمان به یکدیگر و ایجاد یک شبکه یکپارچه
  • راه‌اندازی مکانیزم تهیه نسخه پشتیبان از زیرساخت مجازی و اطلاعات سازمان
  • اصلاح و مرتب نمودن زیرساخت فیزیکی شبکه شامل کابل کشی، ترانکینگ، آرایش رک و اتاق سرور
  • پشتیبانی و آموزش نیروی HelpDesk و یا مسئول IT مستقر در سازمان
  • پیاده‌سازی راه‌کارهای به روز جهت حفظ و ارتقا امنیت شبکه و اطلاعات
  • مشاوره به کارفرما پیرامون کلیه مسائل مرتبط به فناوری اطلاعات و شبکه‌های کامپیوتری

 

پشتیبانی و نگهداری سرور شبکه

نصب و پیکربندی سرویس های مختلف شبکه ، فایروال و سرور از قبیل

Active Directory – DNS – DHCP – WEB Server – ESXi VMWARE – Mail Server – WDS – NAS

File Server & Sharing – Print Server – Firewall – Mikrotik , ISA , Kerio – Media & Other

MDeamon – Exchange – IIS

 مدیریت و ارائه پشتیبانی شبکه و سرور به روشهای مختلفی قابل انجام می باشد . بارها در سازمان ها و شرکت هایی شاهد این بوده ایم که متخصصین یا به علت مشکلات کاری و یا شخصی از مسئولیت خود شانه خالی کرده و از سازمان بیرون می روند . اگر شما مدیر این سازمان باشید تصور کنید که پس از رفتن این شخص از سازمان چه مشکلاتی ممکن است برای شبکه و اطلاعات شما بوجود آید که جبران آن سخت خواهد بود .

ارائه خدمات پشتیبانی  عبارت است از :

– تحلیل امکانات و تجهیزات جهت گسترش و سازماندهی مجدد شبکه 

– تحلیل  Policy های موجود در شبکه و اعمال Policy هایی در صورت نیاز

– ارزیابی بانک های اطلاعاتی داخل شبکه ، پشتیبانی و  Monitoring آنها

– بررسی و ارائه راه حل برای Document سازی دانسته های سازمان

– مستند سازی ساختار فعال شبکه شما

– طراحی و اجرای سیاست های امنیتی با هماهنگی مدیریت ارشد 

–  مانیتورینگ و دیده بانی ( Monitoring ) روزمره تجهیزات شبکه 

– راه اندازی مرکز تماس ( Call Center) 

– پیگیری و رفع مشکلات شبکه جهت عملکرد صحیح سیستمها

– ثبت درخواستها و خدمات  جهت تجزیه و تحلیل در آینده

– ایجاد راهکارهائی جهت پیشگیری از بروز خرابی های شبکه

– اقدام فوری در مواقع بروز مشکلات امنیتی مانند حملات سایبری

– پشتیبانی و نگهداری از سیستم عامل های سرور

– ایجاد نقشه، جدول و دفترچه راهنما برای تجهیزات و سرویس ها

– بررسی وضعیت امنیت کلی شبکه با هدف کاهش ریسک

– ایجاد و یا محدود نمودن سطح دسترسی کاربران به منابع و اطلاعات 

– برگزاری جلسات  جهت ارزیابی وضعیت موجود و بررسی مشکلات 

– ایجاد و مدیریت امنیت در بخش پشتیبانی شبکه

ویژگی خدمات ما :

خدمات پشتیبانی شبکه از خدمات اصلی شرکت فناوران شبکه چهلستون می باشد که با گسترش صنعت IT و استفاده شرکت ها ، سازمان ها و موسسات از این تکنولوژی در فعالیت های خود نیاز به خدمات پشتیبانی  های کامپیوتری روز به روز افزایش یافته است.

شرکت فناوران شبکه چهلستون با هدف گسترش این صنعت نوین و به منظور اعتلای سطح کیفی و کمی بنیان های ارتباطی جهت مشتریان خود ارائه خدمات پشتیبانی  و سخت افزار و شبکه را جز خدمات اساسی خود قرار داده و تمرکز ویژه ایی در این خصوص داشته و دارد.

از این رو شرکت فناوران شبکه چهلستون پس از ۱۰ سال سابقه کار در زمینه پشتیبانی سرور وشبکه ، راه اندازی شبکه با شعار ارائه خدمات صفر تا صد کامپیوتر و شبکه امروز با طیف وسیعی از شرکت ها قرارداد پشتیبانی  دارد ؛ علاوه بر این تنوع شرکت های طرف قرارداد پشتیبانی باعث شده تجربه کاری بسیار مناسبی در زمینه کاری های مختلف را داشته باشیم.

 

نوشته های مرتبط
  • همه موارد
  • نویسنده

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما نمایش داده نمی شود.